Client First

Karen Millenillä asiakkaan palvelukokemuksesta tehdään extraordinary joka päivä. Se ei ole prosessi, johon pyritään vaan jokapäiväinen asenne.

Client first -asenne keskittyy kolmeen periaatteeseen: fun, indulgent, informed. Asiakkaiden pitää saada kokea hauska ja persoonallinen vuorovaikutus liikkeen tiimiläisten kanssa, miellyttävä vuorovaikutus liikkeen ympäristössä ja saada tunne, että liikkeen työntekijät tietävät ja tuntevat tuotteet.

Karen Milleniltä tulee yksityiskohtaiset ohjeet, kuinka tätä päämäärää toteutetaan joka päivä liikkeessä. Ja koska tavoitteesta ei tingitä, toteutetaan liikkeissä Mystery Shoppingia kaksi kertaa vuodessa. Tavoitteena on sitä kautta saada parempi ymmärrys palvelun tasosta ja kehittyä niillä osa-alueilla, joissa tulosten perusteella on parannettavaa.

Tein huolellisesti omat kotiläksyni ja tutustuin liikkeen tuloksiin sekä suorastaan ahmien luin Client First-opasta. Oppaan yksityiskohtaisa ohjeita en tässä blogissa voi kuitenkaan julkaista.

Työtehtäviini kuului vaatteiden valmistelut myyntikuntoon (höyrytys, hälytysten kiinnitys), myymälän järjestyksen ylläpitäminen ja vaatteiden esille laittaminen sekä asiakaspalvelu. Sain alusta asti palvella asiakkaita ihan siinä missä muutkin myyjät ja se oli tietysti hieno juttu!

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s