We are here!

Nousimme bussiin perjantai aamuna klo 10.00 ja matkamme jatkui sitten Helsingistä hotelille taksilla. Vietimme yön Vantaan Cumulus Airport hotellissa, josta meillä olikin ilmainen bussikyyti lentokentälle seuraavana päivänä. Pienien ongelmien jälkeen selvisimme hyvin lennollemme. Lento kesti n. 3 tuntia, meillä oli hyvät paikat koneessa ja näimme ikkunastamme lähestyvän lontoon. Koneessa tutustuimme vieressämme istuvaan englantilaiseen mieheen, jonka kanssa saimme kivasti harjoiteltua kieltämme, puhuimme paljon säästä ja kulttuuri eroista. Inked17776850_10208928138502191_1548252769_o_LI

Saavuttuamme perille Lontoon kentälle, jouduimme hieman odottelemaan ja etsimään kyytiämme, mutta lopulta pääsimme turvallisesti matkaan kohti Hastingsia. Lontoossa ilma oli lämmin ja maisemat olivat kauniita, harmiksemme oli jo ilta ja kerkesimme nähdä vain auringon laskun ihanasta päivästä. Yllätyimme teiden mutkikkuudesta, sekä matkamme pituudesta, sillä matkanteko kesti hieman yli tunnin Lontoosta Hastingsiin. Matkan aikana ihailimme maisemia ja tutustuimme muihin opiskelioihin.

Saavuttuamme Hastingsiin olimme todella väsyneitä. Tultuamme host perheemme luo, perheen isä oli jo nukkumassa, mutta äiti ja 11-vuotias lapsi, sekä 2 saksalaista opiskeliaa olivat vielä valveilla. Söimme iltapalaksi pizzaa ja tutustuimme toisiimme. Pitkän ja uuvuttavan päivän jälkeen nukahdimme nopeasti.